Layihə, müxtəlif əlavələrin (Pods) istifadə edə biləcəyi çox yönlü pilotsuz elektrik robotu Citroen Skate platformasına əsaslanır. Goodear mühəndisləri, Citroën ilə məhsuldar bir işbirliyi nəticəsində, Eagle 360 Sferik təkər ilə xüsusi olaraq dizayn edilmiş fikirləri həyata keçirmək üçün əllərindən gələni etdilər. Skate və Pods modulları, Urban Collëctif adlı bir layihədir. Bu yaxın günlərdə nanoplatform nanobuslar Parisdə geniş ictimaiyyətə təqdim edildi.
"Biz fəxr edirik ki, bizim sferik şinimizin prototipi Autonomous Mobility Vision Citroen konsepsiyasının ayrılmaz hissəsinə çevrilmişdir, bunu - "Goodyear" sərnişin şinlərinin ilkin komplektləşdirilməsinin istiqamətinə rəhbərlik edən Hans Vriysen deyir. - Eagle 360 prototipi şəhər və muxtar mobillik həllərinin konsepsiyasına mükəmməl uyğun gəlir, öz forması sayəsində şin kompakt, sürətli və manevr qabiliyyətinə malikdir".
Xatırladaq ki, Goodyear Eagle 360 şin ilk dəfə 2016-cı ildə Cenevrədə keçirilən beynəlxalq avtosalonda təqdim edilib. 2017 - ci ildə onun ardınca ikinci versiya - Goodyear Eagle 360 Urban gəldi. Time jurnalı, eagle 360 şinini 2016cı ilin 25 ən yaxşı yeniliklər arasına daxil etdi.
Citroen -in Goodyear Eagle 360 prototipi əvvəlki versiyalardan bəzilərinə əsaslanır və bəzi vacib texniki xüsusiyyətlərə malikdir. . Yeniliyin özünəməxsus üstünlükləri də var:
- Yüksək manevr qabiliyyəti: Sferik forması sayəsində istənilən istiqamətə dönə bilən bu şin, sürücüyə və sərnişinlərə rahatlıq təmin edərkən avtomobilə müstəsna manevr imkanı verir. Yumşaq yanal hərəkət, hamar bir sürüş təmin edir və Citroen Skate -in maneələri asanlıqla idarə etməsinə imkan verir.
- Xidmət tələb etmir: Eagle 360 prototipi hava olmadan qeyri-kafi bir təkərdir, buna görə təzyiqə nəzarət etməyə ehtiyac yoxdur və həmçinin pozuntuların meydana gəlməsi riski yoxdur. Bu o deməkdir ki, istismar zamanı boşdayanma ehtimalı minimuma endirilir ki, bu da Eagle 360 konsepsiyasının əla partnyoru olan Citroen Autonomous Mobility Vision-u təşkil edir.
- Davamlılıq: Eagle 360 protektorunun səthinin sahəsi standart təkərdən dörd dəfə çox olduğundan, prototip dörd dəfə daha uzun müddətə xidmət edəcəkdir. Başqa sözlə, təkərlərin dəyişdirilməsi daha az həyata keçiriləcək.
- Genişləndirilmiş stroke ehtiyatı: prototipin yaradılması zamanı sərt daxili struktur və aşağı salınma müqaviməti olan rezin qarışıq istifadə edilmişdir ki, konsept-şin yolun səthi ilə təmas nöqtəsində çox bükülməsin. Nəticədə, enerji itkiləri azalır və yayılma müqaviməti azalır ki, bu da öz növbəsində elektromobilin hərəkət ehtiyatının bütün batareya yükü boyunca artmasına müsbət təsir göstərir.
- Sabit dartma: Eagle 360 prototipinə istənilən istiqamətdə sabit dartma təmin etmək üçün protektor altıbucaqlıdır.
"Goodyear" şirkətinin əsas istiqamətlərindən biri konseptual şinlərin işlənib hazırlanması bizə gələcəyin mobilliyi problemlərinin həllində bilavasitə iştirak etməyə və tətbiqində texnoloji və eyni zamanda rahat məhsul və servislər yaratmağa imkan verir. Biz fəxr edirik ki, bu unikal layihə çərçivəsində Citroen - in tərəfdaşı olmuşuq və ən innovativ konseptlərdən birinin yaradılmasının daha bir mərhələsini keçmişik", - deyə Vriysen bildirib.